W-1. Wspieranie rozwoju dziecka zgodnie z założeniami integracji sensorycznejWięcejW-1. Wspieranie rozwoju dziecka zgodnie z założeniami integracji sensorycznejTak jak nasze ciało, aby rosnąć potrzebuje pożywienia, tak mózg do prawidłowego rozwoju potrzebuje bodźców z otoczenia. Uczymy się... czytaj więcej
W-2. Techniki arteterapeutyczne wspierające rozwój emocjonalny i społeczny dzieckaWięcejW-2. Techniki arteterapeutyczne wspierające rozwój emocjonalny i społeczny dzieckaCelem szkolenia jest wzbogacenie warsztatu nauczyciela o zabawy rozwijające dziecko w zakresie: – rozpoznawania i nazywania emocji,... czytaj więcej
W-3. Podążanie za dzieckiem, czyli tworzenie warunków sprzyjających indywidualizacji pracy w oparciu o kąciki tematyczneWięcejW-3. Podążanie za dzieckiem, czyli tworzenie warunków sprzyjających indywidualizacji pracy w oparciu o kąciki tematyczneCelem szkolenia jest wzbogacenie warsztatu nauczyciela o: – zabawy pozwalające na diagnozowanie dzieci pod kątem ich predyspozycji,... czytaj więcej
W-4. Techniki i zabawy plastyczne w pracy z dzieckiemWięcejW-4. Techniki i zabawy plastyczne w pracy z dzieckiemCelem szkolenia jest zapoznanie nauczycieli z technikami plastycznymi inspirowanymi literaturą, muzyką, choreografią, barwą rozwijającymi:... czytaj więcej
W-5. Przedszkolak pełen uczuć.WięcejW-5. Przedszkolak pełen uczuć.Gry i zabawy rozwijające inteligencję emocjonalną dziecka Zajęcia oparte są na teorii inteligencji wielorakich Howarda Gardnera. Celem... czytaj więcej
W-6. Chcieć, to móc.WięcejW-6. Chcieć, to móc.Praktyczne metody budowania poczucia własnej wartości u dzieci. Sztuka motywowania, nagradzania i podtrzymywania osiąganych efektów Celem... czytaj więcej
W-7. „Staś się lepiej koncentruje, Madzia płynniej pisze i rysuje”WięcejW-7. „Staś się lepiej koncentruje, Madzia płynniej pisze i rysuje”Usprawnianie funkcji percepcyjno-motorycznych dzieci z wykorzystaniem elementów masażu relaksacyjnego Shiatsu. Masaż odbywa się w leżeniu... czytaj więcej
W-8. Dziecko zdolneWięcejW-8. Dziecko zdolneKim jest uczeń zdolny? Jak go rozpoznać w grupie rówieśników? Czy to obserwowane umiejętności moich uczniów to już talent? Szkolenie... czytaj więcej
W-9. Jak pracować z uczniem, aby sam zaczął się uczyć zgodnie ze strategią OKWięcejW-9. Jak pracować z uczniem, aby sam zaczął się uczyć zgodnie ze strategią OKSzkolenie adresowane jest do nauczycieli przedszkoli i edukacji wczesnoszkolnej. Przybliża strategię Ocenia Kształtującego inaczej OK.... czytaj więcej