
Neuroflow
Aktywny Trening Słuchowy
OBJAWY ZABURZEŃ PRZETWARZANIA SŁUCHOWEGO
- trudności w skupieniu uwagi,
- trudności w pisaniu, czytaniu, nauce języków obcych,
- trudności w rozumieniu mowy, gdy w otoczeniu panuje szum i gwar,
- częste prośby o powtórzenie polecenia,
- krótki czas skupienia uwagi,
- męczliwość podczas czynności wymagających długotrwałego słuchania,
- nadwrażliwość na niektóre dźwięki,
- trudności w rozumieniu i zapamiętywaniu dłuższych lub złożonych poleceń ustnych,
- ubogie słownictwo, często dzieciom z zaburzeniami przetwarzania słuchowego brakuje słów podczas wypowiedzi na zadany temat,
- opóźniona reakcja na wysłuchane komunikaty, potrzeba większej ilości czasu na przyswojenie i zanalizowanie wysłuchanej informacji,
- złe funkcjonowanie w hałaśliwym otoczeniu, w pomieszczeniach o dużym pogłosie, znacznie szybsze tempo pracy w ciszy,
- niska samoocena i kłopoty emocjonalne
DLA DZIECI Z ROZPOZNANIEM ZABURZEŃ PRZETWARZANIA SŁUCHOWEGO LUB ICH RYZYKA OFERUJEMY:
- Aktywny Trening Słuchowy Neuroflow
Neuroflow® Aktywny Trening Słuchowy został opracowany na podstawie najnowszych badań naukowych z obszaru neurorehabilitacji, audiologii i logopedii w celu usprawnienia możliwości komunikowania się dzieci z zaburzeniami przetwarzania słuchowego i poprawy ich możliwości uczenia się w oparciu o bodźce słuchowe. Nowatorską cechą Aktywnego Treningu Słuchowego Neuroflow® jest możliwość prowadzenia treningu zarówno w gabinecie terapeutycznym, jak i w domu wspólnie z jednym z rodziców. Ćwiczenia podzielone są na trzy etapy, trwające od 8 do 10 tygodni odpowiednio dla dzieci najmłodszych i dla starszych (24 sesje). Każdy etap treningu słuchowego poprzedzony jest diagnozą, na podstawie której przygotowywany jest indywidualny program terapeutyczny. Sesje terapeutyczne powinny odbywać się 3 razy w tygodniu, w domu pacjenta, i każda z nich trwa ok. 20- 25 min. Cała terapia trwa około 5 miesięcy.
- Tradycyjny trening słuchowy realizowany w ramach terapii logopedycznej lub pedagogicznej
KORZYŚCI TERAPII NEUROFLOW
poprawa efektywności uczenia się i komunikowania,
- usprawnienie umiejętności różnicowania dźwięków mowy, nauki czytania i pisania, nauki języków obcych,
- wydłużenie czasu koncentracji uwagi,
- poprawa komunikacji z rówieśnikami, polepszenie relacji społecznych
Na stronie wykorzystano materiały APD_ Medical Sp.z.o.o. www.apd-medical.pl