CZ-1. Słowa i głoski.WięcejCZ-1. Słowa i głoski.„Słowa i głoski. Kształtowanie umiejętności czytania i pisania dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym.” Czas trwania : 6 godzin... czytaj więcej
CZ-2. Kształtowanie umiejętności czytania i pisania dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym.WięcejCZ-2. Kształtowanie umiejętności czytania i pisania dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym.„Kształtowanie umiejętności czytania i pisania dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym.” Prowadzenie: mgr Zofia Olejniczak... czytaj więcej
CZ-3. Ruch, Rytm, Dotyk – podstawy nauki czytania i pisania.WięcejCZ-3. Ruch, Rytm, Dotyk – podstawy nauki czytania i pisania.„Ruch, Rytm, Dotyk – podstawy nauki czytania i pisania.” Prowadzenie: Danuta Gmosińska, Violeta Woźniak Szkolenie adresowane... czytaj więcej
CZ-4. Litera i Teoria H. Gardnera, Czyli Jak Wykorzystać Teorię Inteligencji Wielorakich w Nauce Liter.WięcejCZ-4. Litera i Teoria H. Gardnera, Czyli Jak Wykorzystać Teorię Inteligencji Wielorakich w Nauce Liter.„Litera i Teoria H. Gardnera, Czyli Jak Wykorzystać Teorię Inteligencji Wielorakich w Nauce Liter.” Prowadzenie: Danuta Gmosińska,... czytaj więcej
CZ-5. Efektywne metody wspierające dziecko w procesie uczenia się znaków graficznych i literWięcejCZ-5. Efektywne metody wspierające dziecko w procesie uczenia się znaków graficznych i liter„Efektywne metody wspierające dziecko w procesie uczenia się znaków graficznych i liter.” Celem szkolenia jest: – wzbogacenie... czytaj więcej
CZ-6. Pokonywanie trudności w opanowaniu umiejętności czytania w klasach IV-VIWięcejCZ-6. Pokonywanie trudności w opanowaniu umiejętności czytania w klasach IV-VI„Pokonywanie trudności w opanowaniu umiejętności czytania w klasach IV-VI” Celem szkolenia jest zapoznanie z metodami i sposobami... czytaj więcej
CZ-7. Zadania z czytania. Diagnoza i doskonalenie umiejętności czytania.WięcejCZ-7. Zadania z czytania. Diagnoza i doskonalenie umiejętności czytania.„Zadania z czytania. Diagnoza i doskonalenie umiejętności czytania.” Celem szkolenia jest zapoznanie nauczycieli z diagnozą umiejętności... czytaj więcej
CZ-8. Ortograficzna podróż w świat 7 inteligencjiWięcejCZ-8. Ortograficzna podróż w świat 7 inteligencji„Ortograficzna podróż w świat 7 inteligencji.” Warsztat prowadzony jest w oparciu o autorską pomoc dydaktyczną „7 walizek. Inteligencje... czytaj więcej
CZ-9. Neurodydaktyka i Teoria Inteligencji Wielorakich Inspiracja dla NauczycielaWięcejCZ-9. Neurodydaktyka i Teoria Inteligencji Wielorakich Inspiracja dla Nauczyciela„Neurodydaktyka i Teoria Inteligencji Wielorakich Inspiracja dla Nauczyciela.” Autor i prowadzenie kursu – Danuta Gmosińska Szkolenie... czytaj więcej
CZ-10. Jak uczyć się i nauczać skuteczniej?WięcejCZ-10. Jak uczyć się i nauczać skuteczniej?„Jak uczyć się i nauczać skuteczniej?” Autor i prowadzenie kursu – Danuta Gmosińska Szkolenie adresowane jest do nauczycieli... czytaj więcej
CZ-11. Czytamy … otwarte głowy mamy!WięcejCZ-11. Czytamy … otwarte głowy mamy!„Czytamy … otwarte głowy mamy! Jak rozbudzić zamiłowanie do czytelnictwa i rozwijać kompetencje czytelnicze wśród dzieci i jak skutecznie... czytaj więcej
CZ-12. Zabawy grafomotoryczne przygotowujące do nauki pisaniaWięcejCZ-12. Zabawy grafomotoryczne przygotowujące do nauki pisania„Zabawy grafomotoryczne przygotowujące do nauki pisania.” Celem szkolenia jest poszerzenie warsztatu nauczyciela o: – gry i... czytaj więcej
CZ-13. Jak kura pazurem. Gdy uczeń brzydko piszeWięcejCZ-13. Jak kura pazurem. Gdy uczeń brzydko pisze„Jak kura pazurem. Gdy uczeń brzydko pisze.” Częste uwagi typu: „pisz ładnie, pisz starannie” na niewiele się zdadzą zwłaszcza,... czytaj więcej