Jolanta Dymarska

pedagog, terapeuta, diagnosta , absolwentka Uniwersytetu Łódzkiego na kierunku Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna. Specjalista w zakresie mnemotechnik oraz technik usprawniania czytania i zapamiętywania. Nauczyciel innowator, autor wielu publikacji, koncepcji edukacyjnych , recenzent oraz pomysłodawca i autor pakietu edukacyjnego dla klas I-III „TROPICIELE”.
Ukończyła studia podyplomowe na kierunku Pedagogika wspierająca i terapia . Współtwórca koncepcji kształcenia integracyjnego . Specjalista w pracy z dziećmi o szczególnych potrzebach edukacyjnych. Od lat współpracuje z Ośrodkami Doskonalenia Nauczycieli jako metodyk edukator. Wykładowca Wyższej Szkoły Pedagogicznej. Jako trener interpersonalny prowadzi także mediacje oraz grupy wsparcia dla rodziców dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Autor publikacji dotyczących Oceniania kształtującego, Jak doskonalić swoją pamięć i uwagę, Osiąganie gotowości szkolnej, a także poradnika metodycznego „ Osiągnięcia uczniów. Jak je badać ?” . Autor innowacji pedagogicznej SKUTECZNA ORTOGRAFIA dotyczącej wykorzystania metod treningu pamięci i łańcuchowej metody skojarzeń w nauce ortografii. Współorganizator Wojewódzkich Mistrzostw w Szybkim Czytaniu.
Prywatnie : pogodna, wesoła posiadaczka niewyczerpywalnych pokładów optymizmu. Żona i matka dwójki dzieci. Uwielbia podróże ; miłośniczka żagli , a co za tym idzie mazurskich klimatów szuwarowo-bagiennych oraz turystyki rowerowej. Zimą … jak o sobie mawia – miłośniczka nieudolnego narciarstwa 🙂 .

Informacje